نمایه نویسندگان

آ

  • آقابابایی، راضیه پیش بینی توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس سبک رهبری دانش‌محور ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای تسهیم دانش و کار تیمی (مورد مطالعه: معلمان شهر کاشان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 103-118]

ا

  • ابراهیم زاده دستجردی، رضا طراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
  • ابوالقاسمی، محمود شناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
  • احمدی، حسن بررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیل‌گری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
  • احمدآبادی، الناز ارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
  • ادیب، یوسف طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
  • استبرقی، مهدیه بررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجی‌گری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
  • اکبری، احمد مولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • اکبری، پیمان تبیبن مدلی ساختاری از پیش‌بینی‌کننده‌های مصلحت اندیشی کارکنان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 198-216]
  • اکبری، پیمان اثرگذاری رهبری مبتنی بر چشم‌انداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
  • اکبری، تقی بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالش‌های آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • ایمان زاده، علی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
  • امیدوار، سمیرا نقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفه‌ای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
  • امیری، زینب نقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری تحول گرا بر رفتار کاری نوآورانه ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 136-149]
  • انصاری زاده، فهیمه عناصر یادگیری مشارکتی و نقش آن‌ها در پرورش مهارت‌های رهبری دانش‌آموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]

ب

  • باقری، رامین بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
  • بقایی، حسین بررسی نقش سیرت نیکوی مدیران در پیش بینی تعهد سازمانی و اخلاق حرفه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 132-141]
  • بهرامی، محسن بررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
  • بهرنگی، محمد رضا طراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]

پ

  • پاکدوست، نسرین بررسی نقش سیرت نیکوی مدیران در پیش بینی تعهد سازمانی و اخلاق حرفه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 132-141]
  • پروین، احسان بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالش‌های آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • پورفرج، بهزاد طراحی مدل پسایندهای شایستگی‌ مدیران بر مبنای هوش هیجانی:رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 196-213]

ت

  • تره باری، حافظ تبیین پدیدارنگارانه‌ی اثرات و پیامدهای سبک رهبری منفی و تخریبی در مدیران دانشگاه فرهنگیان(براساس مدل اینارسن) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 162-180]
  • تقی زاده، حامد بررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]

ج

  • جباری اصل، صمد طراحی مدل پسایندهای شایستگی‌ مدیران بر مبنای هوش هیجانی:رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 196-213]
  • جریحی، عبدالرحمان تحلیلی بر وضعیت موجود آموزش در مدارس روستایی و ارائه راهکارهایی با تمرکز بر تقویت پیوند مدرسه با اجتماع محلی(بازاندیشی نسبت مدرسه با اجتماع) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 116-130]
  • جعفری، مهدی شناسایی و ارائه الگوی شایستگی های حرفه ای راهبر آموزشی و تربیتی مدارس [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 69-84]
  • جلوه، سجاد بررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]

چ

  • چراغی، منصوره بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]

ح

  • حجازی، اسد شناسایی و ارائه الگوی شایستگی های حرفه ای راهبر آموزشی و تربیتی مدارس [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 69-84]
  • حسامی، حسین طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
  • حسینی، ابوالحسن چارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
  • حسینی، سید مرتضی اثرگذاری رهبری مبتنی بر چشم‌انداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
  • حسن زاده ثمرین، تورج طراحی مدل پسایندهای شایستگی‌ مدیران بر مبنای هوش هیجانی:رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 196-213]

خ

  • خاکپور، عباس بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالش‌های آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • خدمتی، حسن طراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]

د

  • دارابی، مجید واکاوی پیامدهای استقرار مدیریت موفق در مدارس شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-57]
  • دیالمه، نیکو مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • دهقانی زاده، مرضیه اثرگذاری رهبری مبتنی بر چشم‌انداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]

ر

  • رجائی الموسوی، سید مسیح شناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
  • رجبی فرجاد، حاجیه تاثیر رهبری توزیع شده بر رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان مدارس دخترانه اسلامشهر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 79-96]
  • رحیمی، حمید تأثیر شایستگی های مدیران دانشگاهی بر مزیت رقابتی و استقلال سازمانی دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 155-172]
  • رحیمی، حمید مدل‌سازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری هم‌افزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]
  • رسول زاده، بهزاد فراتحلیل متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش آموزان ایرانی در مطالعات بین المللی آزمون تیمز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-69]
  • رشیدپور، علی طراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
  • رنجدوست، شهرام اعتبارسنجی مدل سنجش مدیریت آموزش های ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]

ز

  • زیرک، مهدی مولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • زین آبادی، حسن رضا بررسی مقایسه‌ای میزان همگرایی دانشگاه‌های جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
  • زنگویی، اسدالله مولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]

س

  • سبک رو، مهدی شناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
  • سرعتی، ناصر تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
  • سعیدا اردکانی، سعید شناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
  • سعیدیان خوراسگانی، نرگس طراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
  • سورانی یانچشمه، رضا طراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]

ش

  • شارعی، ایسان شناسایی عوامل مؤثر در استفاده‌ی بیمار‌گونه دانش‌آموزان از فضای مجازی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • شاکری، محسن بررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجی‌گری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
  • شیخی، احمدرضا بررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهده‌پذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفره‌‌روی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
  • شیخی، لیلی بررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهده‌پذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفره‌‌روی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
  • شعبانی، محدثه مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • شفیعی، فاطمه صغری مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • شمس، غلامرضا شناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
  • شهیری، مهدیه مدل‌سازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری هم‌افزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]

ص

  • صادقی، اباذر مولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • صادقی، مهرداد طراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
  • صادقی آرانی، زهرا توسعه‌ی الگوی فرایندی پیشران‌ها و پیامدهای تجاری‌سازی آموزش عالی: رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
  • صیف، محمدحسن ارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]

ط

  • طالبی، سعید ارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]

ع

  • عابدی کوشکی، سارا واکاوی پیامدهای استقرار مدیریت موفق در مدارس شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-57]
  • عباسی، حمیده بررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]
  • عباسی، محمد رابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روان‌شناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
  • عبدالهی، بیژن بررسی مقایسه‌ای میزان همگرایی دانشگاه‌های جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
  • عزیزی، مهدی شناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
  • عسگری، علی آسیب‌شناسی برنامۀ آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی معماری از زاویه دید نیاز و اشتغال حرفه‌ای [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 181-195]
  • عظیمی، محمد بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
  • علیخانی، ابوالفضل بررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجی‌گری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
  • علیزاده قیلو، رقیه اعتبارسنجی مدل سنجش مدیریت آموزش های ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]

غ

  • غفوری، زهرا چارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]

ف

  • فاطری، صدیقه تأثیر شایستگی های مدیران دانشگاهی بر مزیت رقابتی و استقلال سازمانی دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 155-172]
  • فتحی چگنی، فریبا رابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روان‌شناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
  • فرخی، مجتبی نقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری تحول گرا بر رفتار کاری نوآورانه ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 136-149]
  • فرزانه، محمد بررسی مقایسه‌ای میزان همگرایی دانشگاه‌های جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
  • فضل‌اللهی قمشی، سیف‌ اله عناصر یادگیری مشارکتی و نقش آن‌ها در پرورش مهارت‌های رهبری دانش‌آموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]

ق

  • قاسمی، شبنم بررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیل‌گری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
  • قاسم زاده، ابوالفضل نقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفه‌ای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
  • قائدامینی هارونی، عباس طراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
  • قدم پور، عزت اله رابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روان‌شناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
  • قراچلو، سمیه تاثیر رهبری توزیع شده بر رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان مدارس دخترانه اسلامشهر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 79-96]
  • قلاوندی، حسن بررسی اثر آوای سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 150-164]
  • قمری، وحیدرضا طراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
  • قنبری، سیروس نقش رهبری توانمندساز مدیران مدارس در توسعه حرفه‌ای معلمان با میانجی‌گری یادگیری سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]

ک

  • کاظمی، سلیم نقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفه‌ای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
  • کرامتی، محمدرضا عناصر یادگیری مشارکتی و نقش آن‌ها در پرورش مهارت‌های رهبری دانش‌آموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • کردلو، حسین تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]

گ

  • گلشن، امین بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]

م

  • محرم زاده، مهرداد تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
  • محمدی، پروانه نقش رهبری توانمندساز مدیران مدارس در توسعه حرفه‌ای معلمان با میانجی‌گری یادگیری سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
  • محمدی، حامد چارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
  • محمدی، راضیه طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریت آموزش مجازی در مراکز دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 106-122]
  • محمودی، فیروز طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
  • میرزایی، داود نقش واسطه‌ای الهام در رابطه آموزش کارآفرینی (برنامه درسی و فوق‌برنامه) و ذهنیت کارآفرینانه دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 33-50]
  • میرزایی گنجگاه، علی بررسی نقش اخلاق حرفه‌ای مدیران و تکیه‌گاه‌های شغلی بر فلات محتوایی شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 73-92]
  • مسلمی دولت آباد، حمیده واکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
  • معینی کیا، مهدی بررسی نقش اخلاق حرفه‌ای مدیران و تکیه‌گاه‌های شغلی بر فلات محتوایی شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 73-92]
  • معینی کیا، مهدی شناسایی عوامل مؤثر در استفاده‌ی بیمار‌گونه دانش‌آموزان از فضای مجازی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • مقتدایی، لیلا بررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهده‌پذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفره‌‌روی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
  • منصوری، پروانه تبیبن مدلی ساختاری از پیش‌بینی‌کننده‌های مصلحت اندیشی کارکنان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 198-216]
  • منصوری، هاجر توسعه‌ی الگوی فرایندی پیشران‌ها و پیامدهای تجاری‌سازی آموزش عالی: رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
  • مهدیون، روح اله واکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
  • مهرآور گیگلو، شهرام بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالش‌های آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • موبد، میترا بررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]

ن

  • نادی زاده اردکانی، علی بررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
  • نیازی، عیسی بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
  • ناستی زایی، ناصر اثر رهبری تأملی بر اثربخشی مدرسه با نقش‌های میانجی گرایش به یادگیری مادام‌العمر و خوش‌بینی تحصیلی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 159-175]
  • نصرتی، کمال بررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیل‌گری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
  • نصرتی هشی، کمال بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
  • نقی زاده باقی، عباس تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
  • نگهداری، سمیه ارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
  • نوبخت، محسن بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
  • نوری زارآبادی، مظفر بررسی اثر آوای سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 150-164]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم بررسی مقایسه‌ای میزان همگرایی دانشگاه‌های جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]

ه

  • هاشمی نیا، سعید اثر رهبری تأملی بر اثربخشی مدرسه با نقش‌های میانجی گرایش به یادگیری مادام‌العمر و خوش‌بینی تحصیلی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 159-175]
  • هویدا، رضا بررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهده‌پذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفره‌‌روی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]

ی

  • یاریقلی، بهبود واکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
  • یازرلو، حسن قلی بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
  • یزدخواستی، علی توسعه‌ی الگوی فرایندی پیشران‌ها و پیامدهای تجاری‌سازی آموزش عالی: رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]